dehaze Menu
Home /

Verzendkosten

U betaalt bij Lamp #1 géén verzendkosten (minimaal bestelbedrag € 20,-) bij afleveradressen binnen Nederland!

Gratis verzending NL en BE > €20,-
Gratis verzending EU > €120,-

Als u voor een reguliere methode van verzenden kiest en de totale waarde van de door u gemaakte bestelling ligt boven de €20,- dan zal uw bestelling kosteloos verzonden worden. Mocht het zo zijn dat de totale waarde minder dan €20,- is, dan zal er €5,95 aan verzendkosten aan toe worden gevoegd voor klanten uit Nederland. Voor klanten uit andere EU landen geldt bij een totale waarde minder dan €40,-, verzendkosten van €16,95.Verdere factoren spelen ook een rol in de hoogte van uw verzendkosten, mocht u voor een niet-standaard verzendmethode kiezen of een unieke service willen gebruiken waar van zichzelf ook weer extra kosten bij kunnen komen.

Verzending en bezorging

Als u uw bestelling op werkdagen vóór 20:00 uur plaatst en betaalt, zullen wij deze nog dezelfde dag verzenden. Daarnaast heeft u bij Lamp #1 altijd 2 jaar garantie en 60 dagen recht van retour!

Lamp #1 verstuurt uw pakket met PostNL. Indien u op werkdagen voor 20:00 uur besteld en betaald met iDEAL, PayPal, Bancontact/Mistercash of SOFORT Banking, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag aangeboden. Dit is het geval bij 96% van de zendingen, maar is helaas niet voor 100% gegarandeerd.

Afleverschema PostNL

Besteld 1e bezorging    2e bezorging   
Maandag voor 20:00u Dinsdag Woensdag
Dinsdag voor 20:00u Woensdag Donderdag  
Woensdag voor 20:00u  Donderdag   Vrijdag
Donderdag voor 20:00u    Vrijdag Zaterdag
Vrijdag voor 20:00u Zaterdag Maandag
Zaterdag Dinsdag Woensdag
Zondag Dinsdag Woensdag 

 

Bezorging op zaterdag
Bestellingen worden ook op zaterdag bezorgd.

(Verzend)gegevens op Mijn Account
Alle gegevens omtrent uw bestelling kunt u ook terugvinden in uw Mijn Account omgeving, indien u beschikt over een Lamp #1 account. Indien u die heeft, dan kunt u inloggen in onze webwinkel en deze gegevens bekijken.

Bezorger gemist

Als u niet thuis bent probeert PostNL het pakket eerst te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht met een ‘niet-thuiscode’ voor u achter. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.

Het pakketje wordt voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt bewaard. U heeft dan één week de tijd om het pakket op te halen. Daarna stuurt PostNL het terug naar de afzender.


Tip: Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt. PostNL mag het pakket anders niet aan u meegeven.

Hier leest u meer over de levering van uw pakket.

Bestelling traceren

Als uw bestelling bij ons het magazijn gaat verlaten, dan ontvangt u keurig een e-mail van ons, waarin u een Track-and-Trace code van PostNL aan zult treffen. Het nummer kunt u gebruiken om in de gaten te houden waar uw pakketje zich op dat moment zal bevinden. Op de PostNL website kunt u uw track-en-trace code heel gemakkelijk invoeren, waarna u direct te zien krijgt wat de status van uw pakketje is.

Uw bestelling afhalen

Het is mogelijk om uw bestelling af te halen vanaf onze locatie in Joure. Dit dient wel op afspraak te gebeuren. Het is helaas niet mogelijk om te pinnen, maar er kan wel gepast contant betaald worden.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op. We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze cookieverklaring.