dehaze Menu
Home / Retourneren

Retourneren

Niet helemaal tevreden met uw bestelling? Retourneren of ruilen bij Lamp #1 is uiteraard mogelijk!

Hiervoor hanteren we verschillende methodes voor verschillende doeleinden. U kunt uw bestelling retourneren (zonder opgaaf van reden) binnen 60 dagen na ontvangst van het product. U kunt ook eerst binnen 60 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat u van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heeft u vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren.

Een andere reden voor retourneren kan een defect product zijn, hiervoor geldt een andere werkwijze. Als u defecte artikelen heeft ontvangen (DOA), dan nemen wij de verzendkosten van de nieuwe levering op ons. 

Methode retour sturen binnen 60 dagen na ontvangst:

Wij verzoeken u om bij het retourneren het volgende stappenplan te volgen:

Stap 1: Vraag een retournummer aan via info@lamp1,nl.
Stap 2: Op de buitenzijde van het pakket dient duidelijk zichtbaar het door ons toegekende retournummer te worden geschreven. Eventueel kunt u gebruikmaken van het EU-formulier, maar bent hiertoe niet verplicht.

U heeft het recht om binnen een termijn van 60 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen te melden dat u uw aankoop wenst te retourneren. Wij adviseren echter om dit wel kenbaar te maken om eventuele onnodige retourzendingen te voorkomen.

U dient de goederen direct, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te retourneren aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw eigen rekening, het pakket dient daarom voldoende gefrankeerd te zijn. U kunt retourneren naar:

Lamp #1
Tjeukemeer 3G
8502 TH Joure
Nederland

Retourvoorwaarden

Retourneren is geen enkel probleem, toch stellen wij hier een aantal voorwaarden aan:
1. We verzoeken u om uw retour binnen de bedenktijd van 60 dagen aan te melden
2. Verpak de artikelen goed (maak gebruik van goede omdozen en opvulling)
3. Graag terugsturen met originele verpakking indien dat redelijkerwijs mogelijk is
4. Indien u teruggave van het volledige aankoopbedrag wenst, is het noodzakelijk dat de bestelling onbeschadigd is. Indien de bestelling beschadigd is kunnen wij kosten in rekening brengen
5. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. U dient dus voorzichtig met de producten om te gaan
6. Het retourrecht is van toepassing op consumentenaankopen, niet op zakelijke aankopen

Terugbetaling

Als u uw bestelling retourneert, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (van ons naar u; met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering (van ons naar u) niet teruggestort.

Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Ter bevestiging van de verwerking van uw retour zult u een e-mail opgestuurd krijgen. 

Methode retour sturen i.v.m. garantie in de garantieperiode van 2 jaar:

Het kan ook voorkomen dat een product defect raakt tijdens transport of binnen de 2 jaar garantie. Dit is ontzettend vervelend, maar dit kan gebeuren. Als het zo buiten uw toedoen gebeurt, zullen wij dit zo spoedig mogelijk voor u proberen op te lossen. Om de garantieprocedure in gang te zetten dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Bekijk ook onze garantie pagina.

-  Vraag een retournummer aan via info@lamp1.nl.
-  Vul het retourformulier volledig in.
-  Op de buitenzijde van het pakket (dus niet op de orginele verpakking) dient duidelijk zichtbaar het door ons toegekende retournummer te worden geschreven. Indien geen retournummer zichtbaar is wordt uw pakket niet door ons aangenomen en retour afzender gestuurd!

Retourneren is geen enkel probleem, toch stellen wij hier een aantal voorwaarden aan:
1. Verpak de artikelen goed (maak gebruik van goede omdozen en opvulling).
2. Beschrijf en beplak de productverpakkingen niet.
3. Zorg ervoor dat u altijd een ingevuld retourformulier bijsluit.
4. De retourkosten komen voor uw eigen rekening, het pakket dient daarom voldiende gefrankeerd te zijn.

Levering
Als het geretourneerde product door Lamp #1 defect is bevonden en onder de garantie valt zullen wij u indien nog leverbaar hetzelfde en anders een gelijkwaardig nieuw product leveren op kosten van ons
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op. We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze cookieverklaring.